Close

September 21, 2012

Sociālais tīkls kā mājas

Šo salīdzinājumu bieži dzirdu no draugiem.lv pārstāvju puses. Reizē ar domugraudu, ka katrs zīmols grib būt kā ģimenes loceklis.

Tā jau jauki, bet, ja mēs paskatāmies uz zīmolu iespējām sazināties ar savu “draugu”, draugiem.lv iepaliek.

Facebook ir siena (wall), kurā ir gan draugi, gan ģimene, twitter ir tvītu straume, kurā arī ir visi, bet draugiem.lv zīmolam nav pieejas sadaļām (daudz viņu tur), kurās lietotāji dodas, lai uzzinātu, kas jauns draugu pasaulē. No visiem kanāliem ir pieejams tikai “runā” un, ja lietotājs uzstāda, dienasgrāmatas. Tikai “runā”, kur lietotāji galīgi nedodas pēc “mājas sajūtas”.

Tas tā, viela pārdomām.

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.

Latest posts by Māris Antons (see all)