“Piezemēšanās sadaļa” Facebook

Kādreiz FB lapām (kad vēl bija pavisam cits dizains) varēja uzlikt, ka ir defaultā lapas sadaļa, kura atveras tiem lietotājiem, kuri nāk uz lapu pirmo reizi un vēl nav tās fani – to sauca par “Landing tab”. Visbiežāk tas tika izmantots, lai efektīvāk pārvērstu lapas apmeklētājus sekotājos. Konversija, YO! Ja kas, to daļēji vēl joprojām var izdarīt. 

Lai arī šāda iespēja lapu režīmos vairs nav, tas nenozīmē, ka tādu nevar izveidot. Ja uzņēmuma mājas lapā ir FB ikoniņa, kas ved uz FB lapu, tad vešana uz šādu sadaļu var palielināt to cilvēku skaitu, kuri no mājaslapas nonāk FB lapā un uzreiz kļūst par tās sekotājiem. Skaisti noformējiet, pastāstiet par sevi un iekļaujiet pieklājīgu “Call to action”. Ja cilvēks kļūst par lapas fanu pēc Jūsu mājaslapas apmeklējuma – tā ir tā kvalitatīvā auditorija.

Sīkums, bet patīkami.

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.