Kāpēc es vēl joprojām uzskatu, ka zīmolu topā ir rupjas kļūdas?

zimolutops-lv

Šīs ir īsas atbildes uz Zīmolu Topa veidotāju, manuprāt, ne visai pārliecinošajiem argumentiem šeit: http://www.ddb.lv/lv/ddblogs/zimoli_un_marketinga_komunikacijas/ka-merit-zimolu-aktivitates-socialajos-tiklos/

I. Glorificētais sekotājs

Ne nu glorificēts, ne nu kā. Sekotājs ir auditorija. Jo lielāka auditorija, jo labāk. Paklau, kā Jūs pērkat medijus? Pēc tā, kā cik netālajā frizētavā ir nospeķots katra žurnāla vāks?

II. Mērīšana vs. minēšana

Jau izskaidroju, ka “glorificētā” iesaiste ir vieglāk manipulējams rādītājs, nekā auditorijas lielums. Turklāt, vēl joprojām neesat sapratuši, ka “iesaistes” ir dažādas (tas nozīmē, ka vienā vai otrā vietā tas, ko Jūs saucat par “iesaisti” ĻOTI ATŠĶIRAS).

III. Iesaistes rādītājs ietver auditoriju

Labrīt. Auditorijas pieaugums arī ir iesaiste – to Jūs jau minējāt savā preses relīzē, ka lietotāja uzsākšanu sekot zīmolam ir iesaiste. Vispār jau ir loģiski, ka, ja es runāju ar 5 makšķerniekiem, es runāju ar pieciem makšķerniekiem. Ja es runāju ar 10 makšķerniekiem, es runāju ar 10 makšķerniekiem. Pss – otrajā gadījumā uzreiz ir vairāk ļaužu, kuri var man atbildēt! Redziet kopsaucēju?

Bet veiciet to solīto analīzi. Izskatās, ka uzzināsiet daudz ko jaunu.

IV. Sociālie tīkli ierobežo zīmola sekotāju sasniedzamību

Labrīt, vēlreiz. Precizēšu tikai, ka dažādos veidos – twitter neierobežo, facebook nerāda ziņas visiem, bet draugiem.lv uzņēmumu ziņas ir paslēptas kaut kur apakšā. Starp citu, vai tie pirms pāris nedēļām nebijāt Jūs, kuri apgalvoja, ka mākslīgus koeficientus sekotājiem dažādos sociālajos tīklos nevar likt? Links uz Jūsu tvītu te:https://twitter.com/zimolutops/status/332462601286082560

V. Sociālie mediji nav reklāmas siena

izklausās, ka kādam ir problēmas ar ROI mērīšanu. ir populārie bērni un mazāk populārie bērni. Ir arī bagātie bērni. Tas, ka pēc ballītes par bagāto bērniņu visi aizmirst, ir konkrēto brendu kaite, nevis visas nozares problēma, jo ir citi bagātie bērni, ar kuriem daudzi draudzējas katru dienu.

Izpildiet mājasdarbus, draugi. Es ceturto reizi ar pieri Jūsu sienā neskriešu.

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.