Aplikācija: Happn

png

Man ļoti patīk aplikācijas, kuras daudz maz sakarīgi izmanto atrašanās vietu (ok, dāmas man arī patīk), tāpēc arī zemāk minētās divas aplikācijas manī ir raisījušas interesi.

Ir tāda aplikācija Tinder. Šodien The Guardian raksta, ka ir pilsētā ir uzradies jauns kovbojs – Happn. Tinder ir aplikācija, kas atrod noteiktā rādiusā ap lietotāju esošos citus lietotājus un ļauj iedot “Like” tiem, kuri patīk, un “Nope” tiem, kas neuzrunā. Ja divi lietotāji savstarpēji izvēlas viens otram iedot “Like”, izveidojas pāris (“match”) un lietotāji var savā starpā sazināties. Vienkārši.

Happn pamatā ir cits princips. Aplikācija seko līdzi tam, kur atrodas lietotājs un, ja divu lietotāju ceļi krustojas (kā paši veidotāji saka – uz ielas, kafejnīcā, darbā vai ballītē), tad abiem lietotājiem aplikācijā parādās netālu esošais/bijušais lietotājs. Tālāk jau viss notiek kā Tinder – ja abi lietotāji viens otram atzīmē “Like”, atveras iespēja sarakstīties. Aplikācija ņem vērā tos lietotājus, kuri ir bijuši 250m rādiusā.

Ja es veidotu šo aplikāciju, es būtu pievienojis iespēju pieslēgt 4sq profilu (šobrīd reģistrācija ir tikai ar fb profilu) – tiktu ielasīti precīzāki dati un tad, kad lietotājs pirmo reizi lietotu aplikāciju, viņam jau tiktu piedāvāti iepriekš netālu bijušie cilvēki. Šobrīd (tikko uzliku aplikāciju, lai patestētu), man nerādās neviens cilvēks un nav pārāk interesanti.

Tinder: http://www.gotinder.com
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/tinder/id547702041?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tinder

Happn: http://www.happn.fr/en/
iOS: https://itunes.apple.com/app/id489185828?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ftw_and_co.happn

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.