Maxtraffic – risinājums konversiju veicināšanai

maxtraffic dashboard

Šis ir pirmais no ierakstiem, kurus veltīšu Latvijas start-up uzņēmumiem.

Pop-up logi parasti ir kaitinoši, traucējoši un nekas labs. Latviešu start-up’s (iesācējuzņēmums) Maxtraffic piedāvā risinājumu, kurš cenšas atrast vidusceļu starp interneta lietotāju labsajūtu un uzņēmēju mērķiem.

Kas ir Maxtraffic?

Maxtraffic sākās ar vēlmi palīdzēt mājaslapu īpašniekiem “noķert” mājaslapas apmeklētāju brīdī, kad viņš/viņa ir nolēmis lapu pamest – parādot pop-up logu ar īpašu piedāvājumu, atlaidi vai kādu citu ziņojumu. Šobrīd šis risinājums ir audzis, attīstījies un piedāvā vēl dažādas iespējas, kas nebija pieejamas sākotnējās versijās.

Kā tas darbojas?

No lapas uzturētāja puses tas ir vienkārši – visās mājaslapas sadaļās ir jāieliek īpašs Maxtraffic kods un pārējā risinājuma kontrole notiek ar salīdzinoši vienkāršās un pārredzamās Maxtraffic platformas starpniecību. Maxtraffic platformā tad ir iespējams izvēlēties, kad rādīt ziņojumus pop-up logos, kad tos nerādīt, uz kādām ierīcēm tos rādīt, cik bieži tos rādīt vienam lietotājam un citas iespējas.

Ko ir iespējams rādīt pop-up logos?

  • Jebkādu attēlu ar paziņojumu, reklāmu u.c.
  • FB lapas widžetu (rīklogs?), lai tiktu pie vairāk sekotājiem
  • Jebko html kodā
  • Newsletter pierakstīšanās logu

HTML iespēja ir tā, kas ļauj šajā pop-up logā ielikt praktiski jebko. Tiesa, vajadzēs tehnisko cilvēku palīdzību, bet, piemēram, man šajā blogā ielikt mailchimp embedēto (ieguldīto) pierakstīšanās formu bija pavisam viegli.

Kā to izmantot?

Strādājot ar klientiem un izmēģinot dažādas lietas ir sanācis šo to pamēģināt. Vienmēr esam ļoti domājuši pie tā, lai šie pop-up logi sniegtu pievienoto vērtību lapu apmeklētājiem, bet, ja tie nesniedz tiešu pievienoto vērtību apmeklētājiem, lai tie būtu maksimāli netraucējoši un nekaitinātu lapas apmeklētājus. Tāpēc arī nekad neesam veidojuši maxtraffic kampaņas, kas izkrīt pirmajā reizē visiem tiklīdz cilvēks ienāk pirmajā lapā vai kādā no to sadaļām.

Pierakstīšanās uz newsletter vai sekošana sociālajos tīklos

Manā blogā šo iespēju izmantoju, lai piedāvātu iespēju pierakstīties uz ikmēneša newsletter tiem, kas pamet blogu. Citos gadījumos esam piedāvājuši sekot arī uzņēmuma sociālo tīklu profiliem – lai gan sekotāju nav uzreiz ļoti daudz, tie, kas tiek šādā veidā piesaistīti, noteikti ir vērtīgāki, nekā tie, kas ir piesaistīti ar kārtējo izlozi kādā no sociālajām platformām – viņi jau ir bijuši zīmola mājaslapā un kaut ko meklējuši vai interesējušies un darījuši to aiz savas iniciatīvas. Tādā veidā var tikt pie salīdzinoši vērtīgiem kontaktiem. Tāpēc arī tieši šeit nolēmu ieviest pierakstīšanās funkcionalitāti – lai uzturētu kontaktu ar tiem cilvēkiem, kuriem interesē tas, ko es publicēju savā blogā.

Īpašs piedāvājums vai atlaide tiem, kas ir pētījuši preces/produktus un nolēmuši pamest lapu bez pirkuma izdarīšanas

Bieži pircēji internetā apskata preces, saliek tās grozā, novērtē kopējo cenu (ar piegādi) un nolemj pamest lapu. Šajā brīdī vērtīgi ir klientam piedāvāt atlaidi vai pastāstīt par kādu īpašu priekšrocību, ja viņš tomēr nolems izdarīt pirkumu tagad. Maxtraffic platformā norādot groza URL var panākt, lai tieši šādiem lietotājiem tiktu parādīts kāds ziņojums. Tā var būt 10% atlaide, tā var būt bezmaksas piegāde, tā var būt arī atlaižu koda piešķiršana.

Ziņojums tiem, kas ir izdarījuši pirkumu

Tiem pircējiem, kas ir izdarījuši pirkumu var piedāvāt pierakstīties uz kādu īpašu listi, kurā ziņo par atlaidēm vai atlaidēm pastāvīgajiem pircējiem. Tas var būt arī atlaižu kods nākamajam pirkumam. Tāpat arī tas var būt atlaides kods, kuru nosūtīt kādam draugam – piemēram, ja atlaižu kods ir unikāls (izmantojams tikai vienu reizi) un derīgs 48h.

Citas iespējas un rezultāti

Iespēju ir daudz. Katrai mājaslapai ir kāds konkrēts mērķis – ar Maxtraffic var uzlabot šī mērķa sasniegšanas rezultātu. Pašā maxtraffic platformā var redzēt katra pop-up loga impresiju skaitu un arī veikto darbību skaitu, kurā ir asistējis Maxtraffic rīks. Protams, ne vienmēr visas konversijas var skaitīt kā tīru maxtraffic nopelnu, bet pētot dažādus rezultātus esam nonākuši pie secinājuma un vēlmes izmantot Maxtraffic atkārtoti.

Disklaimeris: Es pazīstu daļu no Maxtraffic kolektīva un tāpēc varbūt neesmu 100% objektīvs. Attiecībā uz savu pieredzi gan melojis neesmu.

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.