Top 5 mīti par komunikāciju sociālajās platformās

tumblr_n3vuzrEjDJ1sfie3io1_1280

Nekādu pārsteigumu nebūs. Vispārzināmās patiesības saliktas piecos punktos un papildinātas ar nelieliem paskaidrojumiem – ja nu kas. Rakstot domāju par facebook, bet šīs lietas lielākā un mazākā mērā attiecas arī uz twitter un draugiem.lv. Katram no šiem mītiem var atrast piemēru, kas parāda, ka tie var arī nebūt nepatiesi mīti, bet jebkuram likumam ir kaut kādi izņēmumi.

Sekotāju skaits ir viens no svarīgākajiem rādītājiem

Tam vairs nav pilnīgi nekāda sakara ar to, cik lietotājus izdosies sasniegt. Vienīgā no trim platformām, kurā tam ir vispār jebkāds svars, ir twitter. Zīmola ziņas redzēs tik cilvēku, par cik samaksās reklāmai. Ja sekotāju skaitam tiek ierādīta goda vieta, 99% gadījumu komunikācijas resursi tiek kaisīti vējā un reāli rezultāti netiek fiksēti.

Lietotāju iesaiste – tas ir labi

Nē. Vai varam iedomāties, ka uzņēmums priecātos par to, ka zvanu centrā sāk pienākt vairāk zvanu un jāpieņem darbā papildus operatori? Nu, nē. Labi ir tad, ja cilvēki padod informāciju tālāk, bet neuzdod jautājumus, uz kuriem ir jāatbild.

Sociālie tīkli ir bezmaksas

Bez maksas mūsdienās sociālajās platformās var sarunāties ar sevi. Ja saturs netiek atbalstīts ar reklāmas budžetu, to vienkārši neviens neredz.

Kaut kas ir jāpublicē vismaz reizi dienā

Varbūt Amerikā, kur katru zīmola ziņu ierauga miljoni. Ņemties katru dienu un gatavot ziņu publicēšanai pie mūsu mērogiem ir vienkārši absurds. Labāk sagatavot vienu ziņu nedēļā un reklamēt, lai tā viena rādītos visiem un nedēļu. Tad to vismaz kāds redzēs.

Ziņas ir jāpublicē ievērojot regularitāti un stingri noteiktā laikā

Tā kā jebkura ziņa ir jāreklamē un tā rādīsies jaunumu plūsmās vairākas dienas, ir pilnīgi vienalga, kad tā tiek publicēta – lietotājs to redzēs tad, kad būs ienācis sociālajā tīklā.

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.
  • Alberts Pumpurs

    “Labi ir tad, ja cilvēki padod informāciju tālāk, bet neuzdod jautājumus, uz kuriem ir jāatbild” – tīri share / retweet ir laba lai par tevi redz jauni lietotāji. Bet tomēr iesaistei ir liela nozīme, ja vajag zināt lietotāju viedokli. Vai klausīties lietās ko viņi vēlās, lai uzlabotu pakalpojumu vai produktu

    • Dažreiz to vajag, bet ne visu iesaisti vajag skaitīt kā kaut ko labu.

  • Zane B.

    “Vai varam iedomāties, ka uzņēmums priecātos par to, ka zvanu centrā sāk pienākt vairāk zvanu un jāpieņem darbā papildus operatori?”
    Jā, un zinu konkrētus piemērus kur par to priecātos, nemaz nerunājot par to, kur tā gluži vienkārši ir biznesa specifika. Tas ja cilvēks zvana, interesējās, uzdod jautājumus – ir rādītājs, ka par tevi domā, apspriežas, utt. BET svarīgākā lieta ir tā, ka katru ienākošo zvanu var pārvērst “seilā” vai jebkurā gadījumā – veidot pozitīvu sava uzņēmuma tēlu, sniedzot kvalitatīvas konsultācijas, kas atkal jau agrāk vai vēlāk rezultēsies biznesa mērķu izpildē.

    • Es nesaku, ka klientu interese par produktu ir slikti, es saku, ka mākslīgi kačāt engagement nav jēgas.

  • Skarbi un patiesi! Vienīgi, ja jau ir 50 000 sekotāju?