Superbowl redzēto Katy Perry haizivju patieso identitāti atklāj ESPN SportsCenter

Slavenās haizivis, kuras izcēlās Superbowl laikā ar to, ko ļoti atpalika deju soļu kvalitāte no pārējā priekšnesuma, iekļuvušas jaunākajā ESPN SportsCenter pašreklāmas videorullītī. #funnystuff
http://youtu.be/2MrcY9unVQo
via adweek
The following two tabs change content below.
Māris Antons
Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.
Latest posts by Māris Antons (see all)
- Valsts saliedētība par 1000€/mēnesī - March 5, 2018
- E-veselība ir tikai simptoms - February 3, 2018
- Interneta mārketings – reaktīvā un proaktīvā pieeja - February 1, 2018