Facebook jaunumi lapām – sazināšanās iespējas ar ziņu (messenger) palīdzību

11405227_141675439511393_1847350633_n

Facebook nupat paziņojis, ka drīzumā varēsim sākt izmantot vairākus jauninājumus, lai sazinātos ar klientiem un viņi, savukārt, varētu ērtāk sazināties ar mums. Šis ir īss konspekts. Raksta beigās – links uz relīzi.

Privātas ziņas nosūtīšana lapai no lokālās reklāmas

Reklāmas “call to action” pogā var dabūt funkciju “sūtīt ziņu”, kas ļauj uzreiz privāti parunāt par konkrēto piedāvājumu un uzdot interesējošos jautājumus.

Bet tā kā kā pie mums (cik man zināms) lokālās reklāmas vēl nav pieejamas, šis uz mums vēl tik drīz droši vien neattieksies. Lokālās reklāmas – rādās konkrētai vietai salīdzinoši mazā rādiusā, piemēram, kafejnīcas tuvākajā apkārtnē.

11405218_1105707436123836_1113060410_n

Atbildēšana uz komentāriem ar privātu ziņu

Turpmāk zīmoli savās lapās varēs nelūgt dusmīgajiem komentētājiem sazināties ar lapu privāti nosūtot ziņu, bet paši lapas saimnieki pie konkrētā komentāra varēs klikšķināt uz “sūtīt ziņu” un sazināties ar sašutušo komentētāju privāti. Tas palīdzēs ātrāk risināt problēmas un mazināt to risināšanu visu acu priekšā.

11409284_1623464964591557_1581665260_n

Fb lietotāji saņems ziņu ar atsauci uz konkrēto komentāru un pie paša komentāra parādīsies atzīme, ka uzņēmums to ir pamanījis un sazinājies ar klientu. Tiem, kuriem galīgi negribās, lai viņiem palīdz, pastāvēs iespēja atteikties no pilnīgi jebkādu ziņu saņemšanas no uzņēmumiem. 

11409234_485943061566882_1081126278_n

Iespēja identificēt atsaucīgas lapas

Tās lapas, kuras (pēdējās nedēļas ietvaros) būs atbildējušas uz vismaz 90% ziņu un vidējais atbildes laiks būs bijis zem 5min, saņems savos profilos žetonu, kas apliecinās, ka lapa ir šausmīgi atsaucīga. Cik zināms, lapas, kuras nebūs atsaucīgas, nekādi sodītas netiks – par lēnu un nesmuku atbildēšanu ļaunuma žetons piešķirts netiks.

Izskatās vot šitā:

facebook responsive to messages badge
facebook responsive to messages badge

Būtu ielicis skrīnšotu no kādas lapas, kurai esmu admins, bet tajās visās tiek publicēta tik pilnīga informācija, ka nevienam nekādi jautājumi nerodas – vēstules ļaudis nesūta un žetonu mums facebook nepiedāvā.

Ērtāka ziņu menedžēšana Facebook lapās

Lai atvieglotu dzīvi uzņēmumiem, kuriem regulāri uzdod vienus un tos pašus jautājumus lapās, piemēram, prasa atlaižu kodus pirkumiem internetā, Facebook tagad jau piedāvā iespēju saglabāt biežākās atbildes, lai lapas administratoriem nebūtu katru reizi tās jāraksta par jaunu vai jākopē no kādiem saviem pieglabātajiem failiem.

Ļoti iesaku apskatīties šo lietu un iziet cauri funkcionalitātēm, jo ziņas var arī automatizēti personalizēt izmantojot, piemēram, parakstā tā administratora vārdu, kurš nosūta ziņu. Var pievienot arī attēlus. Vienam otram ļoti ietaupīsies laiks!

Izskatās aptuveni šādi:

facebook messenger screenshot(tās pavisam kreisajā pusē ir iepriekš sagatavotās ziņas)

Klāt vēl nākušas dažas ziņu organizēšanas funkcijas. Tagad ziņas lapās var atzīmēt kā vēl neizlasītas (pat ja kāds ir izlasījis) vai arī atlasīt visas ziņas, uz kurām nav atbildēts. Ērti tiem, kuriem daudz ziņu lapās.

Vispār izskatās ļoti labi!

Pašu Facebook izklāsts par jaunajām fīčām. Angliski tas ir.

 

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.
  • Ainārs Klavins

    +1