Facebook lead ads mazais tests – cik maksā viena epasta adrese

facebook lead ads kampaņa

Lai notestētu, kā tas darbojas, uzstādīju un palaidu Facebook lead ads (lietotāji ar diviem klikšķiem uztic savu epasta adresi). Rezultāts – 30 epastus, kas turpmāk saņems šī bloga ierakstu apkopojumu ik mēnesi, ieguvu iztērējot 15€. Vispār bija vienkārši. Kas jauns – šīm kampaņām, atšķīrībā no parastajām klikšķu kampaņām jāizveido epastu ielasīšanas forma, jāsagatavo privātuma nosacījumi utt. Bet viss cits (tārgetings, vizuāļu un tekstu sagatavošana) – pa vecam.

Kampaņas uzstādījumi

Tā kā man interesē cilvēki, kuriem ir kaut kāds sakars ar digitālo mārketingu, nomērķēju visus Latvijas iedzīvotājus, kas ir administratori kaut vienai Facebook lapai. Kā vizuālos materiālus izmantoju bloga pirmās lapas skrīnšotus (jā, ne pārāk liels efforts no manas puses).

Location : Latvia Latvia
Behaviors : Facebook Page Admins
Placement : desktop feed, mobile

Kampaņas rezultāti

Click through rate: 1.782%
Cost per click: €0.125
Clicks: 124
Impressions 6,958
Spent €15.53
Generated Leads 31
Cost per 1k imp. €2.232
Cost per lead €0.501
Lead Generation rate 25.000%
Social impressions 2,869
Social clicks 82
Frequency 1.35
Reach 5,113
Relevance Score 6.3

Uz šitik mazām grupām vispār neiesaku taisīt a/b testus (nav īsti reprezentatīvi), bet atļāvos sadalīt reklāmas pēc pavadošajiem tekstiem arī un, piemēram, reklāmām ar pavadošo tekstu

Pieraksties, lai saņemtu jaunumus par digitālo komunikāciju” viens epasts izmaksāja 38,9 centus, bet reklāmai ar tekstu

Vai Tevi interesē aktuālais digitālajā mārketingā?” – 66,5 centus.

Tas tā – ja šo “lead ads” kampaņu turētu ieslēgtu ilgāk un tērētu vairāk, gan optimizētu tekstus, gan arī pie pavadošajiem attēliem piestrādātu, kas droši vien palīdzētu nosist cenu līdz kādiem 0,3€ par vienu epastu.

lead ads rezultati maris antons

Secinājumi par “lead ads” un to cenām

Ļoti labi. Nav nekāds noslēpums, ka viens epasts ir vērtīgāks par vienu Facebook Like vai twitter sekotāju. 0,5 € par vienu daudzmaz derīgu kontaktu, manuprāt, ir diezgan labs rezultāts. Atšķirās nozares un vajadzības, bet tas jau cits stāsts. Un tā kā šeit ne pārāk biju iekarsis uz milzu efektivitāti, tad šo cenu droši vien var dabūt arī stipri zemāku.

Jā, es arī pačekoju, kas tie par cilvēkiem, kas pierakstījās. Visi īsti un liela daļa tiešām strādā nozarē (aģentūrās vai in-house). Epastus, protams, nepublicēšu. :)

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.