Viena Facebook lapa un vairākas adreses – kā tās ielikt vienā lapā?

facebook vairākas adreses

Facebook beidzot ir sācis domāt par risinājumu mazajiem biznesiem, kas ļauj vienā lapā norādīt vairākas adreses – noderēs veikalu ķēdēm, bankām ar filiālēm, ēdinātavām utt. Saviem ground floor digital klientiem šo jau esmu izdarījis un sajūta ir laba – kā beidzot ieviesta kārtība mājās. (kaut es patiešām zinātu kā ir, kad ir kārtība mājās).

Ja negribi lieki tērēt laiku un lasīt tālāk, kā tieši tas darbojas, dodies un piesaki vairāku adrešu pievienošanas iespēju savai lapai tam paredzētajā Facebook help sadaļā. (links strādā rakstīšanas brīdī, vēlāk visādi var gadīties)

Katrai adresei – sava lapa

Tehniski šo lietu Facebook atrisina ar jaunu lapu uzģenerēšanu – katrai adresei tiek uzģenerēta jauna (apakš)lapa, kas ir saistīta ar galveno zīmola lapu. Profila pamatinformāciju un profila attēlu, cover bildi var mainīt vai vienkārši automātiski pārnest uz jauno lokālo lapu.

Tas, ko ir iespējams katrai lapai norādīt – savs nikneims, kas rādīsies iekavās aiz oficiālā nosaukuma.

Pēc tam katrai lapai jau ir sava adrese, savs Like skaits, savs check-in skaits, arī savs darba laiks. Pēc personīgajiem novērojumiem – mēģinot iečekoties un meklējot konkrēto vietu, FB pēc GPS piedāvā tuvāko vietu.

Saturs – automātiski visās lapās, ar iespēju katrā lapā publicēt citu informāciju

Tas, ka tagad vienas zīmola lapas vietā ir 17, nenozīmē, ka katrs ieraksts būs jāliek katrā lapā atsevišķi. Turpinot publicēt saturu galvenajā lapā, tas tiks dublēts arī visās pārējās lapās. Kas nāk klāt – iespēja publicēt konkrētas ziņas tikai atsevišķās lokāciju lapās. Piemēram, ja kāda filiāle kādu dienu ir slēgta vai tai ir kāds īpašs jaunums.

Ierakstu reklamēšana – pa vecam

Vēl, protams, skatāmies, kā šis viss strādā un kā optimizēt darbu, bet šobrīd vēl daram lietas pa vecam – reklamējam ierakstus, kas tiek publicēti galvenajā lapā. Tā kā galvenajā lapā publicētie ieraksti tiek pārpublicēti lokālajās lapās, bet tas vēl joprojām ir tas pats ieraksts, tad tas reklamējas pēc iepriekšējiem uzstādījumiem un tām pašām auditorijām. Arī reach, Like un komentāri visās lapās ir vieni un tie paši.

Droši vien nākotnē, kad to būs vienkāršāk menedžēt vai arī mērķis attaisnos līdzekļus, domāsim par local ads katrai filiālei atsevišķi, bet šobrīd – katrai filiālei veidot atsevišķu kampaņu pie šī brīža KPI nav lietderīgs resursu patēriņš.

Vairāk informācijas un linki uz FAQ pašā Facebook

Paldies Mārtiņam par norādi uz šo – kā jau nereti gadās, runājot par tēmām (šoreiz – reklāma fb), kas ir mana stiprā puse, arī es uzzinu ko jaunu. :)

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.