Radīts serviss kengurs.com, lai palīdzētu atbrīvoties no nevajadzīgajām Ziemassvētku dāvanām

kengurs.com

Savu darbību ir uzsācis jauna veida sludinājumu portāls kengurs.com, kas pamatā sludinājumu šķirošanai izmantos nevis preču kategorijas, bet to atrašanās vietu – tādējādi veicinot preču apmaiņu vietējo komūnu ietvaros. Tas paredzēts, lai vienkāršotu atbrīvošanos no ikdienā nevajadzīgām lietām, kas var noderēt citiem. 

Portālā sludinājumus pievienot var ikviens, nepieciešams tikai reģistrēties ar Facebook profilu, pievienot attēlu, nosaukumu, aprakstu un cenu. Savukārt sludinājumu pārlūkošanu var veikt jebkurš interesents, arī bez Facebook profila – sludinājumi tiek izkārtoti kartē.

Sākotnējā posmā Latvijas iedzīvotāji tiek aicināti pievienot sludinājumus ar lietām, kas mājās noput nevajadzīgas un tikai aizņem vietas – lai ļautu tām uzsākt jaunu dzīvi ar citiem īpašniekiem, kam tās lieti varētu noderēt.

Ideja šādas mājaslapas veidošanai radās gan lietojot klasiskos sludinājumu portālus, gan redzot kāda aktivitāte valda dažādās Facebook grupās, kuras domātas savstarpējai preču un pakalpojumu pārdošanai vai atdošanai bez atlīdzības. Atšķirībā no Facebook grupām kengurs.com lietotāji varēs daudz ērtāk pārskatīt sev apkārtnē pieejamo elektroniku, interjera priekšmetus un citas pieejamās preces un pakalpojumus.

Nākotnes attīstības plānos ir preču kategoriju ieviešana, papildu maksas pakalpojumu ieviešana (pamatfunkcionalitāti gan ir paredzēts saglabāt  pieejamu bez maksas) un citas iespējas. Protams, arī lietotāju atsaucība un ieteikumi ļoti ietekmēs kengurs.com attīstību.

Portāla idejas autors Māris Antons ir pieredzējis digitālās komunikācijas speciālists ar pieredzi medijos, e-komercijā, sociālo platformu komunikācijā un dažādu digitālo projektu vadībā. Šobrīd strādā performances mārketinga aģentūrā httpool kā digitālais stratēģis.

Kontakti:
Māris Antons
+37126124578
maris.antons@gmail.com

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.