Close

janvāris 15, 2020

Automātiska Facebook ierakstu reklāma – kāpēc mēs to darām

Nav nekāds noslēpums, ka mēs jau kādu laiku atpakaļ esam izveidojuši un palaiduši tautās AdYeet – rīku, kas automātiski reklamē Facebook lapā ieliktus ierakstus. Kādu laiku atpakaļ mēs lietojām rīkus, kuriem bija šāda funkcionalitāte, bet tie bija ar stipri vairāk funkcijām nekā mums nepieciešams, plus tie attiecīgi bija daudz dārgāki. Tā nu nolēmām uztaisīt sev un citiem paši.

Laika ietaupījums

Droši vien visbūtiskākais iemesls. Viena ieraksta reklāmas salikšana Facebook ads menedžerī var aizņemt 5-10min (ja to dara ar Ads Manager, kurā ir daudz vairāk iespējas un funkcionalitātes, nekā zem “Boost post” pogas). Tātad, ja lapa publicē ierakstu dienā, tas ir vismaz 30×5=150min (jeb 2,5 stundas) mēnesī. Un iedomājamies, kas notiek, ja ir vairāk ierakstu vai jāstrādā ar vairākām tādām lapām.

Mazu kļūdu izslēgšana

Ja katru mēnesi ir jāveido desmitiem kampaņu, kas vēl ir +/- vienādas, ir diezgan droši ka kaut kādā brīdī parādīsies arī kāda kļūda, kura netiks pamanīta vai nu nekad, vai arī kādā brīdī, kad jau būs par vēlu ko labot. Vienreiz uzstādīta automātiska kampaņa šādu varbūtību izslēdz pilnībā.

Daudz lielāka budžeta efektivitāte pret sasniegtajiem lietotājiem

Gadījumā, ja pietiek ar “Boost post” piedāvātajām iespējām un tādējādi nav jātērē laiks, katru reizi veidojot jaunu kampaņu, tad ir viena problēma – katra šāda reklāma tiek izveidota kā atsevišķa kampaņa, kas nozīmē, ka šīs kampaņas “sacenšas” par vienu un to pašu auditoriju, tādā veidā sasniedzot mazāku kopējo skaitu cilvēku un palielinot katra kontakta cenu. Ar mūsu rīku mums reklāmas saliekas vienā adsetā un vienā kampaņā, ka nozīmē, ka reklāmas savstarpēji rotē un Facebook var optimizēt to piegādi, veiksmīgākās reklāmas (ierakstus) parādot lielākam skaitam cilvēku.

Budžeta kontrole

Uzstādot automātisko kampaņu un izvēloties dienas budžetu, mēs vienmēr esam droši, ka ikmēneša tēriņi nepārsniegs 30 x dienas budžets = mēneša budžets uzstādītās budžeta robežas. Tā lūk.

Ceru, ka šis palīdzēja. Ja ir kādi jautājumi, tad droši komentāros vai uz hello@adyeet.com :)

The following two tabs change content below.

Māris Antons

Digitālā mārketinga menedžments at ground floor digital
Digitālās komunikācijas speciālists, ikdienā konsultē uzņēmumus. Pārzina mājaslapu, aplikāciju un programmatūras izstrādi, digitālo reklāmas kampaņu stratēģijas, veidošanu un vadību. Pateicoties plašajai pieredzei palīdz kā ārējais digitālais konsultants vispusīgā uzņēmumu digitālajā attīstībā, kas orientēta uz racionālu un efektīvu izaugsmi.