Šis ir īsais, ātrais ieraksts par rezultātiem (atskaite), ko dod salīdzinoši mazs ikmēneša budžets automātiskai ierakstu reklāmai (ar mūsu pašu Adyeet) lapai ar 2000 sekotāju Facebook platformā.
Ir skaidrs, ka organiski (bez nekādas reklāmas) lapai ar 2000 sekotāju tādu reach sasniegt ir grūti. Un skaidrs arī, ka Like skaitam vispār ir mazs sakars ar sasniegtajiem lietotājiem. Par ko es runāju jau gadiem. Varbūt ātrāk vajadzēja gatavot šādus piemērus.
Pašas lapas Like skaits mainās totāli nenozīmīgi, un vidējais reach, kas tiek sasniegts ar pašu reklāmu ir ap 22 tūkstošiem cilvēku – pārējo iedod organiskais reach (cilvēki Like’o, šēro un citādi rīkojas ar šo apmaksāto saturu).
Kaut kad ielikšu ierakstu arī par rezultātiem ierakstu līmenī – cik cilvēkus sasniedz un kādas interakcijas saņem katrs no ierakstiem (kādiem 50 pēdējiem).
Mani pašu bišķīt pārsteidza Likes/Shares/Comments kopējais skaits. Ikdienā ar lapu strādājot nešķiet, ka mēneša griezumā varētu savākties tādi skaitļi.
Atšķirībā no reizes, kad taisījām līdzīgu eksperimentu ar ziņu lapu, šoreiz saturs no manas ikdienas, tādi vienkārši mazie pieraksti.
Enjoy. Jautājumi un komentāri – welcome.