Šajā lapā tiek veikts apkopojums ar aktuālajiem datiem par Latvijas interneta lietotājiem ar fokusu uz sociālajām platformām, bet iekļaujot arī aktuālos datus citos griezumos.
Pēdējo reizi atjaunots: 10/11/2017
Vidējā dienas auditorija sociālajās platformās – Kantar TNS Digital pētījums (ikgadējs)
Kantar TNS datus iegūst aptauju veidā – jautājot lietotājiem, kādus servisus viņi izmanto. Šis ir vienīgais pētījums, kurš pēc vienotas metodoloģijas apkopo datus par visām šeit minētajām platformām (Facebook, Draugiem, Twitter, Instagram).
Vidējā dienas auditorija, 15-74 (tūkstošos)
Vairāk informācijas, datus par dažādām demogrāfiskajām grupām u.c. var iegūt pie Kantar TNS.
Latvijas iedzīvotāji, kuri vismaz reizi nedēļā izmanto datoru/internetu
% no Latvijas iedzīvotājiem, kuri vismaz reizi nedēļā izmanto datoru un/vai internetu. Interesantā iezīme – neliela daļa iedzīvotāju vismaz reizi nedēļā piekļūst internetam, bet neizmanto datoru.
Avots: Centrālā statistikas pārvalde http://www.csb.gov.lv/
Lapu skatījumi, kas veikti no ne-datoriem
Avots: SIA Gemius Latvia, gemiusTraffic, 01.01.2015 – 31.12.2017, http://www.ranking.lv
Ierīču izmantošana piekļūstot Facebook servisam
Kādas ierīces izmantojuši Latvijas iedzīvotāji, lai piekļūtu Facebook platformai pēdējās trīsdesmit dienās (dati ielasīti 10/11/2017)
Avots: Facebook Insights, Facebook lietotāji no Latvijas 18+
[addthis tool=”addthis_inline_share_toolbox_below”]