Silver Hill Arts case – avoiding toxic clients and shady projects
Recently I had a very disppointing experience with a project which was offered to me by my friends. Friends who turned out to be those
Recently I had a very disppointing experience with a project which was offered to me by my friends. Friends who turned out to be those
Liekot pēc Positivus automašīnā lietas (svētdien ap 18:00), laikam uz auto jumta atstāju šādas saulesbrilles (Snapchat Spectacles – https://www.spectacles.com/) ar visu dzelteno maku (kas reizē ir
Ir viena lieta, par kuru cenšos runāt gan ar klientiem, gan lekcijās, gan citkārt, kad man jautā, kas tagad aktuāls Facebook’ā. Savulaik esmu ticies ar
Parunāsim nedaudz par valsts (ar to domājot arī pašvaldības) projektiem e-lietās. Ir diezgan skaidrs, ka sliktāk īsti būt nevar, bet neizskatās arī, ka līdz šim
Kad runājam ar jauniem klientiem par pieeju viņu mārketingam internetā, sarunu parasti izdalām uz reaktīvo un proaktīvo pieeju. Tagad dažas rindkopas par abiem un kāpēc
Visi ir dzirdējuši, ka reklāma Facebook ir kaut kas, kam noteikti ir jāpievērš uzmanība, bet var samulst, kad mēģina spert soli tālāk par “Boost post”
Lai atvieglotu darbu ikdienā tiem, kas nevēlas ar savām mārketinga aktivitātēm atbalstīt fake ziņu portālu darbību, šeit publicēju vienkārši nokopējamu domēnu sarakstu, kuru izmantot, lai
Runājot par FB komunikāciju (vai jebko citu, ja vien esi latvietis, hehe), ir ļoti viegli pateikt, ka viss ir slikti. Es to arī esmu darījis,
Šis ir pirmais no ierakstiem, kurus veltīšu Latvijas start-up uzņēmumiem. Pop-up logi parasti ir kaitinoši, traucējoši un nekas labs. Latviešu start-up’s (iesācējuzņēmums) Maxtraffic piedāvā risinājumu,
Kādu laiku atpakaļ jau rakstīju par Like&Share konkursiem – pieminot to bezjēdzību, slikto stilu un neatbilstību Facebook noteikumiem. Links uz rakstu – “Facebook” konkursi, kuros
Runājot par digitālo komunikāciju un to, kādas funkcijas pilda katrs kanāls, man patīk “sagriezt” komunikācijas kanālus pēc tā, cik lielā uzņēmuma/zīmola kontrolē tie atrodas. Pēc
Šīs trīs salīdzinoši vienkāršās lietas dažkārt tiek izmantotas nepraktiski vai neatbilstoši – visbiežāk tāpēc, ka neaizdomājamies, kā lietotāji lieto Facebook. Tātad, ja runājam par lapu