Fake news portālu liste izmantošanai Adwords un citās reklāmu pirkšanas platformās

November 10, 2017 Māris Antons 0

Lai atvieglotu darbu ikdienā tiem, kas nevēlas ar savām mārketinga aktivitātēm atbalstīt fake ziņu portālu darbību, šeit publicēju vienkārši nokopējamu domēnu sarakstu, kuru izmantot, lai […]

Ok, Facebook konkursi ir slikta prakse, bet ko tad likt to vietā?

November 8, 2017 Māris Antons 1

Runājot par FB komunikāciju (vai jebko citu, ja vien esi latvietis, hehe), ir ļoti viegli pateikt, ka viss ir slikti. Es to arī esmu darījis, […]

Ietago draugu – jaunais Like & Share

October 24, 2017 Māris Antons 1

Kādu laiku atpakaļ jau rakstīju par Like&Share konkursiem – pieminot to bezjēdzību, slikto stilu un neatbilstību Facebook noteikumiem. Links uz rakstu – “Facebook” konkursi, kuros […]

Kā atšķiras dažādi digitālās komunikācijas kanāli – owned, earned & paid

August 14, 2017 Māris Antons 0

Runājot par digitālo komunikāciju un to, kādas funkcijas pilda katrs kanāls, man patīk “sagriezt” komunikācijas kanālus pēc tā, cik lielā uzņēmuma/zīmola kontrolē tie atrodas. Pēc […]

Facebook lapas īsā adrese, profila foto un vāka (cover) attēls

July 19, 2017 Māris Antons 0

Šīs trīs salīdzinoši vienkāršās lietas dažkārt tiek izmantotas nepraktiski vai neatbilstoši – visbiežāk tāpēc, ka neaizdomājamies, kā lietotāji lieto Facebook. Tātad, ja runājam par lapu […]

5 gadījumi, kad sabiedriskās attiecības internetu dara nepareizi

March 13, 2017 Māris Antons 0

Ikdienā ik pa laikam gadās redzēt, ka, līdz galam neizmantotu digitālo iespēju dēļ, sabiedrisko attiecību aktivitātes nesasniedz tos rezultātus, ko varētu sasniegt, ja pārzinātu un […]

2017-02-16 Krustpunktā, Latvijas radio 1

February 16, 2017 Māris Antons 0

Pārējie dalībnieki: Arnis Krauze Šulcs Juris, Saeimas valsts Pārvaldes un pašvaldību lietu komisijas pr-ja biedrs Eglājs Ritvars, Centrālās Vēlēšanu komisijas sekretārs  

Kas ir sociālo mediju speciālists?

January 24, 2017 Māris Antons 2

Īsā atbilde – sabiedrisko attiecību speciālista un reklāmista krustojums. Sociālās platformas ir vēl viens mediju kanāls blakus TV, avīzēm, žurnāliem un portāliem. Atšķirība tikai tāda, […]

Radīts serviss kengurs.com, lai palīdzētu atbrīvoties no nevajadzīgajām Ziemassvētku dāvanām

January 5, 2017 Māris Antons 0

Savu darbību ir uzsācis jauna veida sludinājumu portāls kengurs.com, kas pamatā sludinājumu šķirošanai izmantos nevis preču kategorijas, bet to atrašanās vietu – tādējādi veicinot preču apmaiņu […]

Nedēļas dienas un diennakts stundas, kad cilvēki visvairāk klikšķina uz reklāmām

December 13, 2016 Māris Antons 0

Šogad, lai saprastu ko vairāk par to, kāda ir lielā bilde, esmu iesācis uzkrāt un ikdienā kā benchmark’u izmantot dažādus datus. Tā kā skaitļi man […]