Latvijas interneta statistika – sociālās platformas, mediji un to izmantošana

Šajā lapā tiek veikts apkopojums ar aktuālajiem datiem par Latvijas interneta lietotājiem ar fokusu uz sociālajām platformām, bet iekļaujot arī aktuālos datus citos griezumos.

Pēdējo reizi atjaunots: 10/11/2017

Vidējā dienas auditorija sociālajās platformās – Kantar TNS Digital pētījums (ikgadējs)

Kantar TNS datus iegūst aptauju veidā – jautājot lietotājiem, kādus servisus viņi izmanto. Šis ir vienīgais pētījums, kurš pēc vienotas metodoloģijas apkopo datus par visām šeit minētajām platformām (Facebook, Draugiem, Twitter, Instagram).

Vidējā dienas auditorija, 15-74 (tūkstošos)

Vairāk informācijas, datus par dažādām demogrāfiskajām grupām u.c. var iegūt pie Kantar TNS.

Latvijas iedzīvotāji, kuri vismaz reizi nedēļā izmanto datoru/internetu

% no Latvijas iedzīvotājiem, kuri vismaz reizi nedēļā izmanto datoru un/vai internetu. Interesantā iezīme – neliela daļa iedzīvotāju vismaz reizi nedēļā piekļūst internetam, bet neizmanto datoru.

Avots: Centrālā statistikas pārvalde http://www.csb.gov.lv/

Lapu skatījumi, kas veikti no ne-datoriem

Avots: SIA Gemius Latvia, gemiusTraffic, 01.01.2015 – 31.12.2017, http://www.ranking.lv

Ierīču izmantošana piekļūstot Facebook servisam

Kādas ierīces izmantojuši Latvijas iedzīvotāji, lai piekļūtu Facebook platformai pēdējās trīsdesmit dienās (dati ielasīti 10/11/2017)

Avots: Facebook Insights, Facebook lietotāji no Latvijas 18+