Close

Blog

Pazaudēju Snapchat Spectacles brilles – dod ziņu, ja ko zini

snapchat spectacles

Liekot pēc Positivus automašīnā lietas (svētdien ap 18:00), laikam uz auto jumta atstāju šādas saulesbrilles (Snapchat Spectacles – https://www.spectacles.com/)  ar visu dzelteno maku (kas reizē ir arī akumulators). Lūdzu, ja kāds ir atradis, padodiet ziņu. Brilles ir ar kameru, tā kā diezgan unikālas. Uz Latviju pasūtīt viņas nevar, arī lādētāja gals […]

July 25, 2018

Lasīt visu ierakstu

Valsts saliedētība par 1000€/mēnesī

Ir viena lieta, par kuru cenšos runāt gan ar klientiem, gan lekcijās, gan citkārt, kad man jautā, kas tagad aktuāls Facebook’ā. Savulaik esmu ticies ar dažām valsts iestādēm, lai par šo runātu no drošības aspekta, bet tas viss ne ar ko nebeidzās. Tātad: Facebook ir kļuvis par maksas kanālu Izlikties, […]

March 5, 2018

Lasīt visu ierakstu

E-veselība ir tikai simptoms

e-veseliba ir tikai spimptoms

Parunāsim nedaudz par valsts (ar to domājot arī pašvaldības) projektiem e-lietās. Ir diezgan skaidrs, ka sliktāk īsti būt nevar, bet neizskatās arī, ka līdz šim renēs nolaistie miljoni būtu nākuši ar kaut vienu mācību. Situācija – valsts tērē miljonus e pakalpojumos, bet tos lieto tikai daži un šie lietotāji nav […]

February 3, 2018

Lasīt visu ierakstu

Interneta mārketings – reaktīvā un proaktīvā pieeja

Kad runājam ar jauniem klientiem par pieeju viņu mārketingam internetā, sarunu parasti izdalām uz reaktīvo un proaktīvo pieeju. Tagad dažas rindkopas par abiem un kāpēc arī svarīgi ir abi. Reaktīvais mārketings Sākot apzināt cilvēkus, kuriem rādīt reklāmu, ir jāsāk ar tiem, kas jau ir “pazīstami” vai “silti”. Ar šo pieeju […]

February 1, 2018

Lasīt visu ierakstu

Facebook reklāmas iespējas – kā atrast savējo

Facebook reklāmas

Visi ir dzirdējuši, ka reklāma Facebook ir kaut kas, kam noteikti ir jāpievērš uzmanība, bet var samulst, kad mēģina spert soli tālāk par “Boost post” pogas nospiešanu zem kārtējā lapas ieraksta. Šis ieraksts ir pirmais no vairākiem, kas pievērsīsies tieši tam, kādas ir Facebook reklāmas iespējas un kā tās efektīvāk […]

January 25, 2018

Lasīt visu ierakstu

Fake news portālu liste izmantošanai Adwords un citās reklāmu pirkšanas platformās

Lai atvieglotu darbu ikdienā tiem, kas nevēlas ar savām mārketinga aktivitātēm atbalstīt fake ziņu portālu darbību, šeit publicēju vienkārši nokopējamu domēnu sarakstu, kuru izmantot, lai norādītu, ka nevēlaties, lai jūsu reklāmas rādītos šajos saitos. montana.lv protesti.lv redzams.lv rubaltic.ru sputniknewslv.com thebest.lv vesti.lv vip-klubs.lv Zini vēl kādu? Raksti komentāros, pievienošu sarakstam.  Kā […]

November 10, 2017

Lasīt visu ierakstu

Ok, Facebook konkursi ir slikta prakse, bet ko tad likt to vietā?

Runājot par FB komunikāciju (vai jebko citu, ja vien esi latvietis, hehe), ir ļoti viegli pateikt, ka viss ir slikti. Es to arī esmu darījis, rakstot par Like& Share konkursiem un jauno konkursu veidu, kur komentāros jāietago draugi. Sarežģītāk ir pateikt, ko tad darīt situācijā, kad mēnesī ir paredzēts publicēt […]

November 8, 2017

Lasīt visu ierakstu

Ietago draugu – jaunais Like & Share

like share ietago draugu

Kādu laiku atpakaļ jau rakstīju par Like&Share konkursiem – pieminot to bezjēdzību, slikto stilu un neatbilstību Facebook noteikumiem. Links uz rakstu – “Facebook” konkursi, kuros figurē vārdi “Share” un “Like”- vai tas ir slikti? Šķiet, ka ir pienācis parunāt par vienu lietu, kuru ikdienā Facebook redzam ik uz soļa – […]

October 24, 2017

Lasīt visu ierakstu

Kā atšķiras dažādi digitālās komunikācijas kanāli – owned, earned & paid

Runājot par digitālo komunikāciju un to, kādas funkcijas pilda katrs kanāls, man patīk “sagriezt” komunikācijas kanālus pēc tā, cik lielā uzņēmuma/zīmola kontrolē tie atrodas. Pēc šī iedalījuma, visus komunikācijas kanālus var sadalīt trīs kategorijās: mediji, kas pieder zīmolam/uzņēmumam mediji, kurus zīmols uzņēmums ir nopelnījis, bet tie nav pilnā tā kontrolē […]

August 14, 2017

Lasīt visu ierakstu

Facebook lapas īsā adrese, profila foto un vāka (cover) attēls

Šīs trīs salīdzinoši vienkāršās lietas dažkārt tiek izmantotas nepraktiski vai neatbilstoši – visbiežāk tāpēc, ka neaizdomājamies, kā lietotāji lieto Facebook. Tātad, ja runājam par lapu apmeklēšanu – lietotāji neapmeklē Facebook lapas. Visbiežāk, lietotājs Facebook lapu redz 1x mūžā – vienreiz ieiet, nospiež Like/Follow un turpmāk komunicē ar uzņēmumu, kad ierauga […]

July 19, 2017

Lasīt visu ierakstu