#SaaremaaVespaTrip

Neizdodas atrast stabilu un ātru wifi, tāpēc viss safilmētais, kurā es stāstu par to, kā mums iet pagaidām vēl ir tikai pie manis, nevis youtube. Režijas un montāžas meistarklase tā nav – es tikai sametu visus video vienā. Negaidiet neko ūber. :)

Tātad, vakardien ap divpadsmitiem dienā izbraucām no Mīlgrāvja Statoil, ap desmitiem vakarā bijām tikuši līdz Sāremā un pļavai, kurā cēlām telti. Šorīt mūs pamodināja baļķvedējs, kurš no rīta bija atbraucis pēc blakus esošajām baļķu grēdām.

Vakar brokastojām vēl Delisnack’ā, pusdienojām/vakariņojām Pērnavā. Apēdu milzīgu burito. Ar vārdu “milzīgs” es domāju tiešām milzīgu. Pa ceļam pitstopi pie gecachiem, pīpējot, vienkārši izlokot kājas un ķerot kādu skaistu skatu, tāpat arī benzīnu pildot gan benzīntankos, gan nekurienes vidū no iepriekš sagatavotajām kanniņām.

Dēļ mana un līdzpaņemto mantu svara, kā arī tā, ka tiek vīlēts uz gandrīz maksimālo ātrumu, rolleros ēd aptuveni 6-7L uz 100km. Tas ir vairāk nekā biju plānojis, vai gaidījis. Tas tāds ceļojuma atklājums – ka rolleris var ēst tik daudz.

Vispār braukt ir forši. Pilsētās ļoti komfortabli un arī uz lielajiem ceļiem nav sajūta, ka baigi maisītos smagajiem un vieglajiem pa kājām. Šur tur arī izvēlamies mazākus ceļus, lai mierīgāka braukšana – bonusā nāk interesantākas ainavas un interesantāks (lasi – līkumaināks un rallija sajūtām pilnāks) ceļš.

Apskatījuši esam tās vietas, kurās ir geocachi. No tādiem lielākiem un zināmākiem apskates objektiem šodien redzējām meteorīta krāteri. Tur arī uzņemta šī raksta titulbilde.

Šodien arī mūs “paņēma” vietējie likuma pārstāvji. Tā kā mums ir 0,49L Vespas, virs 45km/h mēs braukt nedrīkstot. Nu, neko darīt. Konkrētajā brīdī ātrumu (noņemot nost radara kļūdu – 3km/h) pārniedzām par 19km/h. Tas rezultējas 120€ sodā, bet mums kā brāļiem iedeva 50% atlaidi. Tagad man ir dzeltena kvīts, kura 15 dienu laikā jāapmaksā. Bet nekas, vēlāk ar Arti arī runājām, ka varēja būt arī sliktāk – šie menti stāvēja līkumainā posmā, kur gar ceļu malām bija sastājušās mašīnas un tad pa pusotru joslu bija satiksme divos virzienos. Smējāmies arī, ka nezinam, ko viņi darītu ar mums uz šosejas – viņu sodu tabula beidzās pie +20km/h. Laikam, ja ir 21km/h virs normas, ved uz ķurķi. :)

Šodien tad visu laiku braucam ar waze un metam nost ātrumu tiklīdz redzam kādu auto. Braukt ar 45km/h galīgi neietilpst mūsu tāmē. Ar tādu ātrumu mēs Rīgā atgrieztos divas dienas vēlāk, nekā plānots. Tāpēc YOLO!

Šobrīd esam Saaremaa ziemeļos, kaut kādā Panga parkā, kur ir klints krasts + skaists skats uz ziemeļiem (saulriets bija perfekts). Artis cep desas, es drukāju.

Šodien bijām arī dienvidu puses ragā – tā kā laiks bija labs, varēja redzēt Kolkas ragu. Tas diezgan stilīgi. Tiesa, uz turieni braucām galvenokārt dēļ meksikāņu restorāna, par kuru Artis bija salasījies labas atsauksmes foursquare, bet meksikāņu pavārs tur nestrādājot jau 2-3 gadus. Tas muļķīgi.